piątek, 23 stycznia 2015

Weselne #1

Siemaneczko!

Witajcie ponownie.
Dziś chcę Wam pokazać jedne z pierwszych kartek weselnych.
Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Liczę na Wasze komentarze (szczere oczywiście ;P ).



To chyba moja pierwsza kartka, o której wykonanie prosiła mnie ciocia. Zaczynałam wtedy moją przygodę z kartkami okolicznościowymi. To było w czerwcu zeszłego roku :)


A oto moja druga praca o tematyce weselnej i wierzcie lub nie, te prace dzieli tylko miesiąc,
a według mnie, różnica w sposobie i jakości wykonania jest ogromna.
Zostawiam Wam moje prace do oceny i komentowania co myślicie o nich oraz o pewnego rodzaju "skoku technologicznym" pomiędzy nimi :) .

Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale były one robione telefonem i głównym założeniem ich wykonania nie było zamieszczenie na blogu :)

Teraz się już z Wami żegnam.
Do zobaczenia.
Pa pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz